Monday, 28 November 2011

Τραγούδι της εβδομάδας...

''Δε φεύγω
Θα μείνω όλη νύχτα στην πόρτα σου
Θα μείνω όλη νύχτα στα σκαλιά
Τ' αστέρια θα πάρω αγκαλιά
Θα λέω το όνομά σου σιγά


Δε φεύγω
Όσο και αν θες δε φεύγω
Κι ας έρθει χειμώνας και βροχή
Τα βράδια θα παγώνει η ψυχή
Ο ήλιος θα καίει το πρωί

Για πάντα θα μείνω αν ρωτάς
Για πάντα θα 'μαι εδώ να με κοιτάς
Για πάντα
Εδώ είναι το κορμί
Εδώ είναι η ζωή
Δε φεύγω αν δε φύγουμε μαζί

Δε φεύγω
Θα μείνω όλη νύχτα στην πόρτα σου
Θα μείνω να σ' ακούω να μιλάς
Με φίλους σε νιώθω γελάς
Μα δίπλα σου είμαι όπου πας

Για πάντα θα μείνω αν ρωτάς
Για πάντα θα 'μαι εδώ να με κοιτάς
Για πάντα
Εδώ είναι το κορμί
Εδώ είναι η ζωή
Δε φεύγω αν δε φύγουμε μαζί''

ακούστε το εδώ...


  Το τραγούδι της εβδομάδας λοιπόν είναι το ''Δε φεύγω'' του Μιχάλη Χατζηγιάννη ...Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό το τραγούδι μου ήρθε και το τραγουδούσα σήμερα...έτσι στο άκυρο... Αυτό το τραγούδι όμως μ αρέσει γιατί δίνει μια υπόσχεση...Μια υπόσχεση στον άλλον.Για πάντα θα μείνω αν ρωτάς...Για πάντα θα μαι δω να με κοιτάς...
Τώρα αν αυτή η υπόσχεση θα κρατήσει, ο χρόνος θα δείξει...Τι τονίζει αυτό το τραγούδι?Τον έρωτα...Ξέρετε από που πήρε το όνομα του ο έρωτας?(ναι δίνω και info!!!!)Οι θεοί ονόμασαν τον έρωτα έτσι γιατί δίνει φτερά.Οι θεοί τον ονόμασαν έτσι γιατί έχει την δύναμη να δίνει φτερά.
Ερωτευτείτε λοιπόν και δεν θα χάσετε!!!

No comments:

Post a Comment