'Εμεινα εδώ...
''Κάποιο βράδυ σου ‘χα πει πως θέλωνα γυρίσω όλο το κόσμο, όλο το κόσμο
Και συ μου γέλασες γλυκά και μου πες
το φιλί μου μυρίζει δυόσμο, μυρίζει δυόσμο
Κάποιο βράδυ σου ‘χα πει πως θέλω
να πετάξω σαν πουλί πάνω από το κόσμο
Και συ ζωγράφισες φτερά σ' ένα λευκό χαρτί
και μου πες φως μου, μη φύγεις φως μου
Κι έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και 'γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς
Κάποιο βράδυ μου ‘χες πει πως πρέπει
να γεννήθηκα για σένα, μόνο για σένα
Και 'γω σε πήρα αγκαλιά και χάθηκα
στα μάτια σου τα μαγεμένα, τα μαγεμένα
Κάποιο βράδυ μου ‘χες πει πως δε μπορείς
να ζήσεις μια στιγμή χωρίς εμένα
Και ‘γω δε μίλησα ξανά
γιατί στα χέρια μου είχα εσένα μόνο εσένα
Κι έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και ‘γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς''
ακούστε το εδώ
Και έφτασε πάλι Δευτέρα λοιπόν...Και πάλι σήμερα τραγούδι της εβδομάδας... 'Εμεινα εδώ λοιπόν... Πόσες φορές έχω ακούσει αυτό το τραγούδι? Άπειρες....Πιστεύω πραγματικά ότι όλα τα views στο youtube είναι δικά μου...Μα τι υπέροχο τραγούδι είναι αυτό?Πραγματικά όταν το ακούω ανατριχιάζω...Ανατριχιάζω γιατί πολύ απλά φανερώνει τον έρωτα, και το πόσο πρέπει να περιμένεις...Μα κάποιο ίσως ισχυριστούν ότι κάθε βδομάδα βάζω ερωτικά τραγούδια και δεν υπάρχει ποικιλία ...Αυτό είναι αλήθεια, αλλά τι να κάνουμε είμαι γενικά συναισθηματικός τύπος...
Τους στίχους αυτού του τραγουδιού τους έχω γραμμένους σ ένα χαρτί πάνω από το κρεβάτι μου...Πληροφορία που λίγα άτομα ήξεραν μέχρι τώρα...Προφανώς τώρα όμως δεν είναι πια μυστική...
Μ αυτό το τρυφερό τραγούδι θα αρχίσουμε τη βδομάδα μας...Ελπίζω να σας αρέσει και εσάς όσο και εμένα..
No comments:
Post a Comment