Wednesday, 11 January 2012

Φώτο της εβδομάδας...

Χαμογελάστε....Χαμογελάστε γιατί κάνει καλό...Χαμογελάστε γιατί τα δόντια σας δεν είναι μόνο για να δαγκώνετε...Χαμογελάστε γιατί είναι μεταδοτικό...Χαμογελάστε γιατί η ζωή είναι μικρή...Χαμογελάστε και τότε όλος ο  κόσμος θα το κάνει μαζί σας...

No comments:

Post a Comment