Friday, 13 January 2012

 ''Τι τραγούδι να σου πω εκεί που πας...Να μην μοιάζει με κανένα..''
Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που έτσι απλά φεύγουν από την ζωή μας..Χωρίς να το θέλουμε...Χωρίς κανείς να μας ρωτάει αν θα αντέξουμε μακριά τους...Χωρίς κανέις να ξέρει πως νιώθουμε για αυτούς...Χωρίς κανείς να ξέρει...

No comments:

Post a Comment