Τι σημαίνει άραγε η αφηρημένη αυτή έννοια?Τι είναι στα αλήθεια η ευτυχία?Λοιπόν αν με ρωτάτε έχω σκεφτεί κάποιες ερμηνίες, όσο αφορά εμένα
Ευτυχία είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός
Νομίζω ότι αυτή η ερμηνία λέει πολλά. Η ζωή μας είναι ένα ταξίδι. Ένα όμορφο ταξίδι, στο οποίο ποτέ δεν σταματάς να μαθαίνεις.Είναι το ταξίδι στο οποίο θα δυσκολευτείς και θα απογοητευτείς όμως στο τέλος θα συνεχίσεις ποιο δυνατός.Η ζωή είναι το ΤΑΞΙΔΙ και όχι ο προορισμός.
Ευτυχία είναι να μπορείς να κάνεις το τέλος αρχή.
Επιτρέψτε μου να πω, ότι αυτό το στιχάκι με εκφράζει απόλυτα. Για σκεφτείτε... Όταν μια πόρτα της ευτυχίας κλίνει πάντα ανοίγει μία άλλη.Αλλά συχνά κοιτάμε τόσο πολύ προς την πόρτα που έκλεισε έτσι ώστε δεν βλέπουμε αυτή που έχει ανοίξει για μας. Ας πάρουμε για παράδειγμα το τέλος μίας σχέσης.Ευτυχία θα είναι να μπορείς να κάνεις αυτό το τέλος, μια νέα αρχή ως προς την ζωή σου, ή τις απόψεις σου σε κάποια θέματα. Τότε ναι θα είσαι ευτυχισμένος...
Ευτυχία είναι να βλέπεις την κολλητή σου να γελάει, και να είσαι διπλά χαρούμενη.
Ευτυχία είναι οι φίλοι σου που ήρθαν να σε στηρίξουν στο πρώτο σου φιλικό παιχνίδι μπασκετ.
Ευτυχία είναι να είσαι χαρούμενος χωρίς κανένα απολύτως λόγο.
Ευτυχία είναι να βλέπεις το βαφτηστήρι σου να γελάει και να ξέρεις ότι ο κόσμος είναι ποιο όμορφος.
Ευτυχία είναι η νίκη της ομάδας σου.
Ευτυχία είναι πολλά και μικρά διαφορετικά πράγματα για τον καθένα από μας.Όμως η μαγκιά είναι να τα βρεις αυτά τα μικροπράγματα έτσι ώστε να ομορφήνεις την ζωή σου..
No comments:
Post a Comment