Θα σας πω τη δικιά μου σκέψη...Μου έρχεται ΤΟ ΓΕΛΙΟ...Αλήθεια υπάρχει ποιο ωραίο πράγμα από το γέλιο?΄Νομίζω πως όχι...Γέλιο...''Είναι το γέλιο σου, που γράφει μουσική...'', όπως μας τραγουδάει και ο κύριος Λαυρέντης Μαχαιρίτσας...Αυτό το εξαιρετικό τραγούδι..Αλήθεια έχετε παρατηρήσει ποτέ τους στίχους του τραγουδιού αυτού?
''-Απ' το χεράκι σου
κρεμιέμαι σαν παιδί
πατώ στο βήμα σου
και κείνο με πηγαίνει
σε παραλίες
που δεν έχω ξαναδεί
και σαν ιπτάμενο χαλί
στους ουρανούς με φέρνει
-Είναι το γέλιο σου
είναι το γέλιο σου
είναι το γέλιο σου
που γράφει μουσική
είναι το γέλιο σου
είναι το γέλιο σου
είναι το γέλιο σου
που τη χαρά ανασταίνει''
Δεν συμφωνείτε μαζί μου?Έχει εξαιρετικούς στίχους...Συνεχίζουμε...Το γέλιο που λέτε όχι απλά εκπέμπει χαρά, αλλά και μεταφέρει χαρά στον διπλανό σου...Το γέλιο δεν κοστίζει ΤΙΠΟΤΑ!Γελάστε άφθονα...Και τότε όλος ο κόσμος θα το κάνει μαζί σας..Γελάστε γιατί είναι μεταδοτικό...Γελάστε γιατί χανόμαστε!!

No comments:
Post a Comment